Aangifte van een arbeidsongeval

De aangifte van een arbeidsongeval dient te gebeuren door de werkgevervan het slachtoffer. Je kan het aangifteformulier (in te vullen door de werkgever) en het blanco medisch attest (in te vullen door de behandelende geneesheer van het slachtoffer) hieronder downloaden en ons beide ingevulde documenten bezorgen.

Maar als werkgever kan je evengoed een beroep doen op onze service. We helpen je graag bij het invullen van het aangifteformulier. Vul de onderstaande gegevens reeds in en stuur ons dit formulier samen met het ingevuld medisch attest door via mail of fax (03 489 31 10). Wij nemen dan zelf contact met u op voor een afspraak.

  • GEGEVENS WERKGEVER:

  • GEGEVENS SLACHTOFFER:

  • HET ONGEVAL ZELF:

  • Je kan hier ook andere bijlagen (doktersbriefje) toevoegen.
    Maximum vier bestanden (8MB/bestand jpg, doc, docx of pdf).
    Sleep bestanden hierheen of
    Toegestane bestandstypen: jpg, doc, pdf, docx.